Müşteri Hizmetleri Politikası

Audio Müşteri Hizmetleri

1978 yılında başlayan Audio serüveninin ilk gününden bugününe kadar edindiğimiz misyonumuz; Müşteri istek ve taleplerine uygun ürünler üretmek ve bu ürünlerin arkasında hızlı, dinamik ve müşterinin yanında olan satış sonrası hizmetleriyle desteklemektir.Bunu başarabilmek için kendimize belirlediğimiz başarı kriterleri, müşterilerin değişen ihtiyaç ve taleplerini de göz önüne alarak şunlardır:Müşterilerin bilgilendirilmesi, arıza kayıt talepleri, Keşif ve montaj talepleri ve müşteri şikayetleri şeklinde gelen tüm çağrıların tam zamanında sıfır hata ile karşılanması için gereken hizmetlerin organize edilmesi ve bilgisayar ortamında izlenebilir hale getirilmesi.Yurt genelinde müşteri dağılımına uygun olarak MH (müşteri hizmetleri) noktaları oluşturmak ve müşterilerin beklentilerini tam tatmin edebilecek işlevlikte yapılandırmak.MH noktalarımıza yönelik servis ve teknik hizmet eğitimleri düzenleyerek hizmet kalitesini sürekli artırmak.Müşteri memnuniyeti anketlerinin sonuçlarının değerlendirilmesi ve bu sayede müşterilerden alınan ön bildirimlerin geri bildirimlere çevrilerek gerekli aksiyonların başlatılması, ve takibi.Türkiye genelinde Audio satış yaptığı illerin %90’ını oluşturan 19 ilde servis yapılanmasını tamamlamış ve yeni ekleyeceği servis noktalarıyla Türkiye’nin tamamına ulaşmayı kendisine kısa zamanlı bir hedef olarak belirlemiştir.

Çağrı Yönetim Merkezi

444 11 58

Audio Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Yönetim Merkezi, sadece servis hizmeti değil, aynı zamanda eğitimli servis personeli ve müşteri temsilcileri ile yüksek kalitede müşteri hizmeti sunmayı da hedefliyor. Bu amaçla; ürün bilgileri, teknik destek ve montaj uygulamaları gibi her türlü soru ve sorununuza profesyonel bir ekiple tam zamanında çözüm sunuyor.
Ayrıca, Audio Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Yönetim Merkezi, yapılan anketlerle düzenli veri akışı sağlanarak, müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla kendisini geliştirmeyi ve yenilenmeyi amaçlamıştır.
Türkiye’nin neresinde olursanız olun, alan kodu çevirmeden tek bir numarayla Audio Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Yönetim Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.
Her türlü soru, öneri ve şikayetiniz için; 444 11 58 Audio Çağrı Yönetim Merkezi’ni arayabilir; beklemeden yorulmadan, profesyonel hizmetten yararlanabilirsiniz.
Sabit telefonlardan yapılan aramalarda şehir içi arama tarifesi üzerinden, cep telefonu ile yapılan aramalarda ise GSM tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılmaktadır.

Garanti Koşulları

Sayın Müşterimiz,
Satın aldığınız tüm Audio Elektronik ürünleri 2 Yıllık Audio Garantisi dahilindedir. 2 yıllık garanti süresi içerisinde garanti şartlarını taşıyan ürünlere verilen tüm servis hizmetleri ve yedek parçası için hiçbir ücret talep edilmez.
Binanızda kullanılan kablo Audio’nun orijinal kablosu ise sistemle daha uyumlu çalışacağından 2 yıllık garanti süresine 6 ay ek garanti süresi eklenir. Garanti süreniz 2,5 yıl olur.
Ürünlerin dışında doğabilecek tesisat arızaları, kapı otomatiği arızaları, sistem harici zil arızaları ürünlerle ilgili olmadığından garanti kapsamı dışında değerlendirilir.
Ürünlerinizin garantili olup olmadığının kararı ibraz edeceğiniz Garanti belgesi, veya Fatura ile belirlenir. Bu belgelerin olmadığı durumlarda ise ürün içerisindeki etiket yardımı ile belirlenir.
Servisin bulunmadığı il ve ilçelerde oluşacak arıza durumunda arızalı ürünü garantili ise hiçbir kargo ücreti ödemeden, garanti haricinde ise kargo ücretini ödeyerek ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz yazarak anlaşmalı kargo firmamız ile Audio Elektronik AŞ’ye gönderiniz. Bize ulaştığı andan itibaren 24 saat içerisinde aynı kargo firması ile tarafınıza gönderilecektir.
Servis hizmeti verilen üründe harcanan parça ve işçilik için 1 yıl garanti verilir.